Hej! Vad kul att du vill exponera mera. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort.
Vikten av jobba rätt
Kvalitetspolicy

Vi skall alltid uppfylla eller överträffa kundens krav, behov och förväntningar så att vi därmed bibehåller deras förtroende. Detta ska vi uppnå genom:
Kundrelationer
Bygga långsiktiga och varaktiga relationer med våra kunder genom att uppträda affärsmässigt med god etik och moral
Deadline & kostnad
Utföra våra uppdrag i rätt tid, till rätt pris och till kundens fulla belåtenhet
Medarbetare
Medarbetare har rätt kompetens, tar ansvar och visar ett engagemang för sin uppgift
Effektivitet
Utvärdera våra arbetsprocessers effektivitet och därigenom jobba mot ständiga förbättringar
Lagar & regler
Uppfylla alla lagkrav och branschregler som berör vår verksamhet
Vidareutveckling
Utvärdera kvalitetspolicyns fortsatta lämplighet vid ledningens genomgångar
Kommunikation
Informera om vår kvalitetspolicy till våra kunder, leverantörer och andra intressenter
Mer om Retail Impact
Ta reda på mer om oss på Retail Impact och hur vi kan hjälpa dig i mål
Vi har utvecklat processer under många års tid för att göra din kontakt med oss så smidig som möjligt.
Ta reda på mer om oss som företag och vad som driver oss att hjälpa bolag att öka försäljningen i butikerna.